Sunday 3 April 2011

Aku Dia Sudah Menjadi Kenangan

Kisah  ni terjadi apabila aku mula berkawan n knal dgn srg mamat ni melalui tagged disusuli dgn ym n fb..
Mulanya aku n dia hanyalah sekadar kwn biasa selama beberapa bulan tnpa aku sedari satu perasaan asing tlh berputik antara aku n si dia....Sehinggalah si dia mengungkapkan kata2 syg rndu n seangkatan dgn ya...
Kitaorg selalu cntact melalui on9 n sms or cll sj tu pn klu ada masa.sehnggalah aku tmt stdy diploma di kolej aku yg dulu...Setelah itu aku pn menjejak kan kaki ku tmpt stdy ku yg skrg secara tk sengaja aku tjmpa dgn si mamat yg aku mksdkn td selaku xbf aku skrg..Org lehla dikategorikn sbg mamat hndsme n pakej yg lengkap utk dijadikn sbg tmn hdup wt selama2nya klu awek lain tgk msti cair ya la .....uhuhuhuhuhuhuhuh.Lpas hbs klas hrtu aku pn blik hstel n trus msj dia dgn perasaan yg berbunga2 n berhrp dia sedar akn aku di dalm klas  yg aku msuk  kami berbeza sems n course leh dikatakan yg dia senior aku n aku junior dia...Aku pn msj dia tny sama ada dia nmpk aku or x?ternyata aku mndpt jwpn yg dukacita..malu siot nmpk sgt yg aku ja nk kt dia n dia pn kata yg dia xsdar aku ada dlm klas tu...
Walaupun sdih tp aku still wt xth biarla n klu ada jdh adalah n klu ada rezeki utk bjmpa jmpala...Tnpa aku sngka dia pn msj n tny aku ktna skrg n wtpa.Aku pn membalas msj dia dgn memberitahu bhawa aku skrg tgh stdy kt kl,dia tny lg kl stdy ktna?aku pn g th yg aku stdy kt tmpt yg aku daftar iaitu universiti skrg ni....Selang beberapa hri lpas tu dia msj aku n kata dia nk jmpa aku so aku tnyla dia nk jmpa ktna?so dia ckpla nk jmpa kt area2 hostel yg aku dk ni...Wah xdpt digambarkan perasaan aku masa tu betapa gembiranya aku akhirnya hari yg aku nnti2kan pn tiba.Masa fisrt time jmpa aku rsa sedikt malu ye r xpnh jmpa lg r katakan dia so cute n leh wt mna2 awek yg tgk dia leh tgkp cintan dgn dia,,,ehehehehe.Dia ni leh dikatakn jgla sbgai ank mummy cz dia mmg manja dgn mummy dia apa sj bnda yg dia wt dia akan g th kt mummy dia...Setelah kami berkawan hmpir2 sthun akhirnya kami break disebabkan salah faham yg berlaku antara kami...Nk wat cmna dh xda jdh terpaksala aku terima dgn seadanya walaupun sedih  cz aku sedar sapa diri aku yang hina ni mybe aku xlayak utk bersama dgn dia...

No comments:

Post a Comment